BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, September 24, 2010

~HARI RAYA AIDILFITRI 2010~

Assalamualaikum,
selamat ari raya aidilfitri n maaf zahir batin pada semua...
especially pada orang yang tersayang


Taun nie aku braya di kampung belah ayah,
kepala batas,penang.
mesti korang x tau tempat tu kan?



selalunya,pada setiap taun,
kami akan beraya dengan semua orang dalam family.
begitu juga taun nie....
tgk gmbar kt atas tu,
itulah my dad yg paling aku sayang...
ngah bsalam ngan ayahnya merangkap tokwan aku.



selapas tokwan disalam oleh anak-anak yang dikasihi,
giliran bini-bini solehah plak,
haaa,that's my mom....
dah buat salah btimbun,
time nie lah nak mintak maaf.
kadang2 sampai mgalir air mata,huhuhu..
sdey...sdey....



dah puas beraya ngan suami,
anak2 plak ambk turn,
WAJIB mintak maaf,
klu malu2 alamat melepas lah duit raya....
cian............
aku pun tersenarai dalam orang yang WAJIB mintak maaf.
lepas turn sepupu2 aku yg bsar2 tu,
tibalah giliran aku.
sorg demi sorg aku salam,
lastly,smpai kat parents aku yang duduk hujung skali..
waduh2,,lama btoi tunduk,dosa byak nih....


 

0 comments: